Termékekkel kapcsolatos kérdések

 A NewBrand termékek az összes Apple Watch Szériához (1, 2, 3, 4, 5, 6) passzolnak. A megfelelő méret kiválasztásához találsz segédleteket az adott termék oldalán. Amennyiben elakadnál nyugodtan keress minket.

Az alábbi lépéseket követve kiderítheted melyik Apple Watchod van:

  1. Nyisd meg az Apple Watch alkalmazást az iPhone-on. 
  2. Koppints a Saját óra ikonra, majd az Általános > Infó menüpontra.
  3. Keresd meg a Modell mezőt. A mezőben látható az „M” betűvel kezdődő cikkszám. 
  4. Koppints a Modell mezőre. Ekkor a mezőben megjelenik egy öt számjegyből álló, „A” betűvel kezdődő számsorozat. Ez a készülék modellszáma. 
  5. Vesd össze a modellszámot az alábbiakkal.

Apple Watch Series 5 

40 mm-es tok (modellszám: A2092, A2156)

44 mm-es tok (modellszám: A2093, A2157)

Apple Watch Series 4 

40 mm-es tok (modellszám: A1977, A2007)

44 mm-es tok (modellszám: A1978, A2008)

Apple Watch Series 3 

38 mm-es tok (modellszám: A1858, A1889)

40 mm-es tok (modellszám: A1859, A1891)

Apple Watch Series 2

38 mm-es tok (modellszám: A1757, A1816)

42 mm-es tok (modellszám: A1758, A1817)

Apple Watch Series 1

38 mm-es tok (modellszám: A1802, A1553)

42 mm-es tok (modellszám: A1803, A1554)

Fizetés és Szállítás

A vásárlás során lehetőséged van azonnali bankkártyás fizetésre vagy utólag a csomag átvételekor is fizethetsz. Az azonnali bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül történik. Utánvét esetén a futárnál tudsz fizetni készpénzben vagy bankkártyával.

  • Csomagjaink kiszállításáról az MPL gondoskodik, akik a megrendelést követő 1-3 munkanapban a megadott címre kézbesítik a csomagot, munkaidőben 8:00-17:00 között. Sikertelen kézbesítés esetén a következő munkanapon újból megpróbálják a kézbesítést. Amennyiben a második próbálkozás is sikertelen, úgy a csomag a legközelebbi postán a következő 10 napban átvehető. Ha ezalatt az idő alatt se kerül átvételre, úgy a csomagot visszapostázzák a feladó részére. 

A csomagot általában 1-3 munkanapon belül érkezik meg hozzád. Amennyiben a futár nem talál otthon, akkor a következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. 

A szállítás során keletkezett sérülésekért vállaljuk a felelősséget. Ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot és 1-2 munkanapon belül kicseréljük a sérült szíjat költségmentesen.

A megrendelés feldolgozását követeőn, e-mailben küldjük ki a számlát.

Mert a futár telefonon fogja Önt értesíteni a szállítással kapcsolatban ezért kötelező.

Garancia

Amennyiben rossz méretű szíjat vagy más színű szíjat rendeltél mint a korábban elképzelt, akkor a rendelést követő 30 napon belül vedd fel velünk  a kapcsolatot és mi kicseréljük.Kérjük azt vedd figyelembe hogy csakis hibátlan terméket vagyunk kötelesek kicserélni.

Kérjük, amennyiben bármilyen panasza van a termékkel/termékekkel kapcsolatban, írjon nekünk e-mailt (info@newbrand.hu). Pár órán belül válaszolunk rá és leírjuk a további teendőket.